close

Anti choice!

Anti girl!

I am the Anti-flag unfurled!

Anti white and Anti man!

I got the Anti-future plan!

Anti fascist!

Anti mod!

I am the Anti-music God!

Anti sober!

Anti whore!

There will never be enough of Anti more!

I can't believe in the things

That don't believe in me!

Now it's your turn to see misanthropy!

Anti people now you've gone too far

Here's your Antichrist Superstar!

Anti money !

Anti hate!

Anti things I fucked and ate!

Anti cop!

Anti fun!

Here is my Anti-president gun!

Anti Satan!

Anti black!

Anti world is on my back!

Anti gay and Anti dope!

I am the faggot Anti-pope!

Anti peace!

Anti life!

Anti husband, Anti wife!

Anti song and Anti me

I don't deserve a chance to be!

反精品!
反女孩!
我是公然的反對花枝招展
反白人!
反男人!
我有了反未來計劃
反法西斯主義者!
反對有新思想的人!
我是反對靡靡之音的神!
反樸素!
反妓女!
無止盡的反對更多東西!
我不能相信那些不相信我的事物!
現在輪到你去體會厭世的感覺!
唱反調者們,現在你們已經離開的太遠
你們的反基督超級巨星就在這裡!
反金錢!
反憎恨!
反對被我幹過和吃過的東西!
反警察!
反娛樂!
這裡有我反總統的槍!
反撒旦!
反黑人!
我背負著這唱反調的世界!
反同性戀!
反毒品!
我是反教宗的鐵綑!
反和平!
反生活!
反丈夫!
反妻子!
反唱歌!
反對我!
我不該得到這個機會變成這樣....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Black Narcissus 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()